Endless rain

Transprtmedelsmässigt var det inte min dag idag. Upptäckte att jag hade punka på cykeln när jag skulle fara på jobbet lånade min brors cykel i stället efter en snabbjustering av sadelhöjden. När jag sedan skulle fara från jobbet spöregnade det och pga det fina vädret hade jag inga regnkläder med mig. När jag nästan var hemma kände jag att luften började försvinna ut bakdäcket. Väl hemma var jag dyngsur och kan nu se framemot att laga däcken på två cyklar, känner mig otroligt munter...
 
Dagens soundtrack: Endless rain - X japan (som för övrigt var den låt som slumpades fram när jag började cykla från jobbet)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan Anna!
Min telefon ligger kvarglömd på stugan... därav okontaktbarheten. SKa som sagt var slutat på universitetet.. Erik har all information för surtströmmingskvällen och polen kan ta min plats som fixare för kvällen. Har liksom inget mer material än de jag skickade till dig förr och erik skötte kontakten med förra årets arrangörer. Ska ringa sen kanske du akn skicka ditt nummer till mig om jag inte får mobilen..
jaja. Vi hörs. Puss hej

2007-07-19 @ 17:27:02
Postat av: Jonas

Låter som en underbar dag

2007-09-02 @ 03:13:26
URL: http://seseon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0