Jobb, jobb, jobb

Har nu jobbat tre stycken 8,25timmars dagar och var när jag kom hem från jobbet igår vansinnigt trött. Så trött som jag var nu har jag inte varit sen i somras. Att plugga är uttröttande på ett annat vis helt enkelt, inte lika fysiskt uttröttande helt enkelt.
På jobbet finns en citatbok full med alla underbart roliga saker som våra gamlingar kläckt ur sig. Borde ha ett redo nu men som realtivt nyvaken är de alla bortflugna ur mitt huvud. Ska vila idag nu och sen samla krafter för helgen som innebär 22.5 timmars jobb. Det blir dock mycket pengar och sen är jag ledig från 12 på söndag till tisdag morgon kl 0645! Mums!
Nu är det kylskåpsstädning och matlagning, to the rescue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0