Beskriv mig med tre ord

Tänker för mycket.
Det är det jag gör hela tiden... tänker och vrider och vänder och tolkar in i det oändliga.
Har också kommit till insikten att jag har en i princip aldrig sinande brunn av hopp och ett enormt kontrollbehov.
Så vad gör man då, när man har ett stort hopp, kontrollbehov och tänker för mycket?
Har fått en massa tips och idéer om att tänka aktivt i andra tankemönster och släppa saker innan de gnager för mycket. Vet dock inte hur jag ska göra, lider lite av det just nu men annars inte mer än gemene man. Egenskaperna blir nog kvar men ska försöka tona ner dem lite, en liten bit.

En bra sak med mina insikter de senaste dagarna är att jag nu kan beskriva mig själv med tre ord:
Kontrollberoende
Hoppfull
Övertänkare

Mina bästa källa för humor just nu:

http://persephone.nu/711/

Kommentarer
Postat av: Erkkitheman

Man behöver bara ett ord Anna:

Grynet

2007-03-26 @ 21:10:09
Postat av: Erik

Man behöver bara ett ord Anna:

Grynet

2007-03-26 @ 21:10:56
Postat av: Erik

Man behöver bara ett ord Anna:

Grynet

2007-03-26 @ 21:11:57
Postat av: Erik

Det var inte mitt fel att den spammade.

2007-03-26 @ 21:15:07
Postat av: Anna

Haha.... kommer aldrig ifrån det... men det gör inget:)
Trivs ganska bra med det;)

2007-03-27 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0