MEDIUM

Då sitter jag här igen då och gör absolut ingenting fastän tiden tickar i väg och rapporten inte skriver sig själv.

I övrigt funderar jag på om jag ska jobba två perioder eller en i sommar vilket känns som världens lyxproblem, men det ger mig ångest ändå.

Spelade Guitar hero 2 igår tills min vänsterhand värkte asmycket! med jag klarade heartshaped box på MEDIUM! Kände mig riktigt stolt!

Ska till Skeå och fira morfar som fyller 80 år i helgen, men ska tillbaka hit på söndag för att fixa inför veckan och förhoppningsvis ska jag och Thomas hitta på något. Om det inte visar sig att han pluggat för lite det vill säga...
Annars får jag ta och göra något nyttigt för världen som att till exempel städa min bakterihärd till lägenhet! Eller så sätter jag mig bara och slappar, lutar nog åt alternativ nummer två.

Nu måste jag sätta igång! Ingen pardon längre, jag menar så jobbigt kan det ju egentligen inte vara!

Anna med snällhetskomplex

Kommentarer
Postat av: Hanna ^_^

inte lätt att lida av snällhetskomplex... ^_^

2007-03-15 @ 14:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0