Snygg latino och annat

Med min vanliga framförhållning blev det panikskrivande igår av de två sidorna till litteraturseminarium 3 som vi hade idag. Satt till kvart i tolv i humhusets datasal,
inte en själ där
bara jag^_^
Men nu är jag klar! Har nu lite mer än två veckor kvar innan det är dags att cykla runt och ta hand om alla gamla tanter och farbröder i Skelleftehamn. I år ska jag satsa på att bli bäst på att rulla hår, lagom hårt och tjockt. Sanningen är att tanterna nog tycker att man är lite sådär lagom bakom som inte kan rulla hår ens en gång^_^
I sommar kommer min lägenhet att bebos av min gamla klasskompis Malin vilket gör att jag slipper betala femtusen för en lägenhet som ingen bor i! Känns underbart!

         Hmm vad mer....
  • Har fyllt 22 år
  • Sett Pirates 3
  • Inte städat
  • Purknat till på min dator
  • Halvsprungit blodomloppet


På väg från att ha värmt maten idag hälsade jag på min snygge latinovän och Lisa undrade kraftigt varför jag inte satsar på honom eller bjuder någon av alla mina andra snygga vänner på nån fest nån gång. (hon anser att jag har drösvis med snygga killkompisar som jag borde stöta på) Jag förklarade mig med att jag är bra på vänskapsbiten men sämre på det andra. Att de är snygga sen behöver ju inte betyda att jag vill vara något annat än vän med dem. Tror helt enkelt att jag när jag väl gillar någon blir ordentligt insnöad, är inte typen som snöar in mig lite här och var. Men det kan ju vara en vanesak också. Trivs dock rätt så bra som det är, varför ändra något som funkar?
Det kan bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Börja stöta på dina sötingar och greja någon åt mig! Bra plan? ^_^

2007-05-29 @ 23:14:21
URL: http://hannapanda.blogg.se
Postat av: Anna

Bra plan^__^

2007-05-30 @ 16:08:28
URL: http://glasnost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0