En massa smasaker

Idag har jag sovit anda till elva och det var sa efterlangtat och sa skont! Min vardinna ar i datjan sa jag hade lagenheten for mig sjalv och fick laga frukost at mig sjalv! Resten av dagen gar at till att inte gora mycket alls. Typ ga runt pa stan sitta i solen nere vid strandpromenaden. Ibland ar livet verkligen underbart!
Det stora minuset ar att jag pa grund av drygt 4 koppar te om dagen har fatt lite teflackar pa tanderna. Sa om tva veckor kommer jag val att se ut som en jag vet inte vad i munnen. Forhoppningsvis ska jag val lyckas borsta bort dem eller sa far jag helt enkelt ett minne med mig for livet...
Har fatt lite hemlangtan nu nar jag hor att folk borjar atervanda till umea. Da vill jag ocksa! Men om ca tva veckor ar det min tur! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, om två veckor är det din tur och då ska vi se till att bara hitta på roliga saker! Njut av varenda sekund så länge!

2008-08-16 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0