Hemåt imorgon!

Kan faktiskt skylla på att blogg.se har hatat mig de senaste dagarna och inte låtit mig publicera några inlägg över huvud taget.
Min vistelse här närmar sig nu sitt slut och det är dags för mig att börja dra mig hemåt. Väskan är faktiskt redan packad så nu väntar jag mest på att taxiföretaget som ska ta mig till joensuu ska ringa ngn gång så att jag vet att det är fixat.
Längtar nu hem till min lägenhet och till mina kära vänner som jag nu inte sett sen i början av juni skulle jag tro. Hoppas lägenheten är intakt och att blommorna är någorlunda levande.
Ska nu ut på lunch med Sarka och Annika för sista gången och köpa en avskedspresent till min värdinna.
Synes snart!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0