Koreansk afton och ryskt nummer

Ikvall blir det koransk afton i en av horsalarna pa universitetet. Det ar en grupp koreanska studenter som laser ryska har som har ordnat nagot. Det ska bli spannande om inte annat.
Igar kopte jag ett ryskt simkort sa nu kan man bara ringa mig pa det numret. Man skulle kunna tanka sig att det inte skulle vara sa svart men ack sa fel man har da. Han behovde mitt pass, visaregistreringen och migrationskortet och sen satt han dar och skrev av och fragade och skrev och fragade. Det verkade mycket krangligt aven for honom. Att skriva polismyndigheten i vasterbottens lan for att inte tala om uttal av domkyrkofors (for transkribering) allt tog sin lilla tid.
 Nu ska jag hem och plugga lite innan det ar dags for den koreanska aftonen.
Paka!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du får det riktigt trevligt! Glöm inte att spana efter heta pojkar ^_^

2008-08-06 @ 16:13:30
URL: http://hannapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0