Mannen

Drömde konstigt inatt igen. Jag var med en massa folk varav en var "mannen". "Mannen" är en av de ryska präster som var med på det ryska barnlägret i Munkviken för ett par år sedan. Han hade hur som helst väldigt många hyss för sig och fick bland annat en gång för sig att det var en bra idé att mitt i natten ta en joggingtur ut till e4an från Munkviken och sen tillbaka. En tur på lätt över milen. En annan natt tog han alla svenskarnas skor och radade upp dem i källartrappen.
I denna drömmen skulle jag och "mannen" tävla om vem som snabbast kunde ta en dusch. Vi skulle kliva ner i varsin fyrkantig duschlåda där klä av oss, duscha, klä på oss och sen kliva ur lådan igen. Jag förlorade tävlingen trots att alla sa att jag var snabbast. Jag vet inte vad som sinkade mig men det var mycket irriterande. Kan tilläggas att dessa lådor var så små att man för att rymmas var tvungen att sitta på huk.

Förhoppningsvis har jag inte börjat drömma sanndrömmar. Förhoppningsvis är det bara ett tecken på att jag får alldeles för lite sömn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0