Regn pa Kizhi

IDag var jag och Sarka pa utflykt till Kizhi. Det ar ett utomhusmuseum med stora finagamla trahus som ligger pa en o ungefar en och en halv timmes batfard fran Petrozavodsk. Allt var valdigt vackert men tyvarr sa regnade det ordentligt och blaste till pa kopet. Nar hela rundvandringen var fardig var min jeans genomblota och delar av mina armar ocksa.
Batfarden hem tog dock mer an tva timmar sa bade jag och Sarka han torka.
Imorgon ska vi till Kivatj som ar ett stort vattenfall och jag hoppas det ar battre vader dar.
En av laxorna till pa mandag ar att skriva ner hur min idealman ska vara. Detta for att trana oss i att prata och for att vi lattare ska komma ihag ord. Kanns som att jag kommer att overdriva en massa eftersom det annars kommer bli ratt tunt. Eller sa kanske jag kommer komma till insikt och forsta allt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lika bra att du börjar att fundera , för i höst är det nog dags att på allvar ta dag i "hitta Annas drömprins" projektet :D

2008-08-09 @ 21:19:21
Postat av: Hanna

Instämmer med Linda, ger oss lite material till spaningen. ^_^

2008-08-10 @ 19:05:03
URL: http://hannapanda.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni ska fa hora alla detaljer sen

2008-08-11 @ 10:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0