Trötthet

Nu är det sju studiedagar kvar här i Petro, så tiden har verkligen gått fort. Har bestämt mig att jag ska sätta in högsta växeln nu på plugget så jag kommer tillbaka som en helt ny människa!
Igår träffade jag Vika som precis hann träffa mig innan hon skulle iväg på en bussresa till Norge. Hon kommer tillbaka den 28 så då ska jag hinna med ett besök hemma hos henne vilket blir trevligt!
Bara att träffa en kompis sådär gav mig ny energi som jag väl behövde. Blir sjukt trött av att prata och skriva på ryska varje dag men det är så det är när man pluggar ett annat språk såhär intensivt har jag märkt!
Nu ska jag ta med mig Annika hem till min värdinna så att de får bekanta sig lite då det är Annika som ska flytta in efter mig!
Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0