Hogklackat

Storre delen av den kvinnliga befolkningen har i Petrozavodsk gar i hogklackat. Bortsett fran sma barn och tanter 60 och uppat. Ar inte ovanligt att se kvinnor i stilettklackar gaende pa gatan en vanlig tisdag. Jag forstar bara inte varfor alla gar i dessa skor! De har till och medlagt in heltackningsmatta pa golvet i korridorerna pa uni sa att det inte ska vasnas sa mycket in i klassrummen nar kvinnliga studenter gar forbi.
Anledningen maste val vara at de vill gora sig vackra och da tycker de sig behova stilettklackar. Kanske ar jag valdigt praktisk i mitt tankande men det kan ju omojligt vara skont eller bra att ga runt i dessa klackar! Jag ska smygta nagra foton pa dem sa ska ni fa se. Tills dess far ni noja er med en snodd bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0