Löfte

Alla som läser min blogg regulbundet vet att jag är kassast i världen på att uppdatera. Mycket av det beror på lathet eftersom jag sällan orkar logga in på blogg.se när jag har något att skriva. Löjligt kan tyckas men så är det.
Att bloggen nu inte blivit uppdaterad på ett antal dagar beror på något helt nytt. Från askonsdag fram till påsk det vill säga under fastan tänkte jag försöka utmana mig själv att inte använda internet. Tillåtet är msn och mejlkollning samt eventuellt skolarbete som inte kan skötas på annat vis samt förstås bankärenden. Under en timme på söndagar har jag dispens från denna tortyr och det är den som jag nu delvis använder till att lägga upp detta inlägg.
Vi får se hur länge jag lyckas med denna späkning. Det är egentligen positivt hur många dagar det än blir eftersom allt är bättre än tidigare.
Idag har det varit dansträning i nästan fyra timmar. Det blev enormt varmt och jag har ännu inte hittat det ultimata att ha på mig, allt har en tendens att bli för varmt. Kursen är fortfarande enormt rolig men blir samtidigt svårare och svårare eftersom jag mer och mer måste lära mig att slappna av och inte styra men samtidigt ha sådan tankeskärpa att jag hänger med. Kontrollbehovsanna får sig en ordentlig genomgång kan jag gott säga! Jag och Thomas ska försöka träna lite nu senare i veckan om vi hinner men det skadar nog inte att nöta stegen ännu lite till.
Uppdatering om mitt internetlösa liv kommer nästa söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0