Krångel

Om precis en vecka sitter jag på Manhattan och glassar! Än så länge är jag dock kvar i kalla Skellefteå, städar skafferiet och tar hand om mina små gamlingar på dagarna.
Är lite rädd nu att jag håller på att bli förkyld så jag hinkar i mig vatten för att jaga iväg den.
I övrigt försöker jag klura ut hur jag ska ta mig till Ryssland nu i slutet av juli. Känns ärligt sagt som att jag ska till världens ände. De senaste dagarna har jag surfat på alltför komplicerade hemsidor och pratat med olika spån i telefon. Att det ska vara så svårt visste jag absolut inte.
Nu håller jag på att hungra ihjäl så jag ska gå och hjälpa mina föräldrar som nu är hemkomna med middagen.


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag vill till NY och lyssna på smutsig Jazzblues :(

2008-07-07 @ 21:31:00
Postat av: Olov

Jag vill också ut och resa...

2008-07-08 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0