Byråkrati- en konspirationsböld

Min rysslandsresa blir sakta allt verkligare. Nu har jag alla papper som jag behöver för att skicka in den och har bara några frågetecken an formulärsifyllningen som måste rätas ut. Det som gör mig mest nervös nu är att skicka iväg passet! Knappt en månad kvar till min New York resa och jag måste lämna ifrån mig mitt pass för att kunna ta mig iväg till moder ryssland. De säger att det bara ska ta 5-8 arbetsdagar att ordna visumet men jag känner inte riktigt att jag kan lita på att byråkratin ska vara på min sida.
Byråkrati är en enda stor konspirationsböld som spricker vilken sekund som helst.

Kommentarer
Postat av: Erik

Straffvarning

2008-06-27 @ 11:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0