För

Har börjat jobba nu och allt flyter på i min hemstad Skellefteå. I ett försök att ta reda på vad som är problemet med mina trilskande fötter så ahr jag idag besökt vårdecentralen och blivit klämd på samt stucken. Blev denna gång inte yr i huvudet av provtagningen vilket känns positivt men varken klämningen eller stickningen gav mig några vidare svar på varför mina fötter ständigt gör ont  nuförtiden. Så i hemlighet drar jag nu på mig mina outsägligt fula knottriga plasttofflor av den enda anledningen att de sägs vara fotriktiga och hoppas på det bästa.

I övrigt är jag lat som vanligt och tillbringar den största delen av mina lediga dagar framför tvn som mest visar hjärndödande lekprogram, för länge sedan bortglömda gamla serier och pratprogram med diverse mer eller mindre kända amerikanska kändisar. Skulle kunna göra mycket annat roligt men det är som att luften ännu inte gått in i mig igen och jag har inte ens orkat plocka fram datorn för att leka med mitt annars så älskade internet. Tror att jag är på väg mot att bli allt med "för" framför som är negativt. Fördummad, förtjockad, försenad, försoffad, förtappad i motsats till det som vore trevligare nämligen förförd och förkovrad.

Men men upp med hakan och gör något åt det brukar man väl säga, jobb imorgon iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0