Lindy hop

Idag var vi på den sista lektionen på Lindy hop kursen. Lärde oss ännu lite mer och jag och Thomas konstaterade att våra veckoträningar i mitt kök lönat sig. Ett antal olika turer behärskar vi nu och jag känner mig väldigt stolt över mig själv!

En av anledningarna till att jag ville gå kursen var att lätta lite på mitt kontrollbehov. Nu är det fixat i lindysfären så det återstår att se om det även smittat av sig på mitt vardagsliv, är Anna med überkontrollbehov ett minne blott?

När nu kursen är avslutat måste jag hitta mig ett nytt söndagsnöje. Det känns kul att göra något annat med sina söndagar än att sova och äta obscena mängder onyttigheter. Förslag någon?

Nedan ett klipp på hur bra jag tänkt bli på lindy en dag i en framtid långt långt borta.

 

 


Man måste ju drömma stort!

Kommentarer
Postat av: Erik

Du kan börja knarka. Jag har hört att det är inne just nu.

2008-03-10 @ 20:35:19
URL: http://hanban.blogg.se
Postat av: Anna

Har börjat glömma saker istället... mycket mer uppfriskande

2008-03-17 @ 00:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0