Återupplivnings-/föryngringsförsök

Nu är det dags för ettt försök till återupplivning av bloggen. Egentligen är det inte så konstigt att det hela tiden går åt skogen för mig att göra regelbundna inlägg eftersom jag inte ens som liten flicksnärta någonsin lyckade skriva i min dagbok med rosa, gröna och blå sidor i mer än en vecka kontinuerligt. Långa meningar jkan jag i alla fall.
Gjorde ett vuxenpoängstest häromdagen och hamnade på 30 år utan att jag riktigt förstår vad det är som skulle lägga till 8 år på min ålder!  Jag menar jag har ju varken bil, sambo eller går på parmiddagar!
Så i något desperat försök att föryngra mig kom jag inatt inte hem förrns halv sex. Känner mig mest mosig idag men det var det värt. Hade sjukt kul med babesen.
Nu ska jag kika lite på inför schlagern och skriva lite texxt.

Kommentarer
Postat av: Erik

Det är något med din personlighet som säger Tant Anna. ;3

2008-05-07 @ 18:41:32
Postat av: Hanna

Har också testat mig nu, blev 25.1 år. Blev lite förvånad, trodde jag skulle bli antingen 5 år eller 50 år. Är för van vara extrem. Jäkligt tråkigt vara medel.

2008-05-11 @ 22:56:48
URL: http://hannapanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0