Brädad och peppad!

Igår var det så dags för mig att kandidera som ordförande till posten som ordförande i UmPe. Trots att jag var helt klar över att jag inte skulle bli upprörd ifall jag inte vann och att det egentligen kändes ganska bra tyckte min kropp något helt annat.
Jag hade ont i magen, var varm i hela kroppen och när vi kom till den punkten på dagordningen som saken gällde så började mitt hjärta rusa. Det blev så att jag förlorade och så fort det blev klart så slutade mitt hjärta rusa och allt kändes bra igen. Blev ju brädad av en minst lika bra kandidat och efteråt firade vi nederlaget och vinsten med ett trevligt fika på station. Jag önskar att alla andra situationer då jag förlorar utmynnar i lika bra trevligheter.

Nu skriver jag på uppsatsen och laddar för Hectos Schlagerfestival imorgon lördag på NH. Jag och Hanna kommer att vara snyggast och bäst och vid behov har vi trogna fans med hemliga vapen redo!

Kommentarer
Postat av: Erik

Umpe och Hectos? Masochist Anna ska jag börja kalla dig.

2008-05-16 @ 16:51:03
URL: http://hanban.blogg.se
Postat av: Hanna

Masochist Anna, Veto Anna.. kärt barn har många namn. ^_^

2008-05-19 @ 01:01:26
URL: http://hannapanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0