Värme

Nu efter sommaren har det varit något fel med min golvvärme, den har helt enkelt inte varit igång. För ungefär en vecka sen var det två gubbar här och fixade det åt mig så nu behöver jag inte frysa om fötterna längre. Tydligen hade de snålat med någon inställning av något nere i källaren som gjort att ventilerna i min lägenhet inte ville vara med och leka. tyvätt har det ju nu uppstått ett nytt problem, det är för varmt. Känns som att jag nu var och varannan dag går och skruvar ner termostaten och ändå är det för varmt mest hela tiden och jag känner mig som en kvinna i medelåldern med värmesvallningar. Det mystiska är dock att min inomhustermometer inte ligger på mer än 21 grader och detta konstant!
Återstår väl förstås endast att fortsätta skruva ner för att hitta en lagom nivå men funkar inte det får jag väl antingen bli nudist eller stänga av skiten helt och köpa en dundress och leka michelingubben hela dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0