Förädiskt lugn

Har nu suttit och av och till pluggat inför tentan på måndag. Alltid svårt att koncentrera sig när sånt här är i görningen speciellt som du nu känns förädiskt lugnt och enkelt trots att jag ingalunda hårdpluggat. Vi får se hur det går helt enkelt.
Har i alla fall åstadkommit en fin tankekarta över det underbara ämnet språksociologi.



Blev en rejäl och underbar sovmorgon i min nya härliga säng som är precis så underbar som jag tänkt att den skulle vara. Hanna hjälpte mig igår också att möblera om så nu är här helt ultimat!

Kommentarer
Postat av: Erik

Är det inte meningen att en mind map ska organisera ens tankar? Den där ser ju hemskt oorganiserad :(

2008-10-04 @ 20:23:21
Postat av: Linda

Det låter härligt ! Hur har du möblerat nu? Jag är avis på sängen, jag och anton trängdes i min bostaden 90 säng i natt. Fy fan!

2008-10-04 @ 22:53:46
Postat av: Anna

Looks can decieve min käre erik alternativt är jag så sjukt organiserad att det ser oorganiserat ut^_^

2008-10-05 @ 01:20:10
Postat av: Alina

Godnatt! Kikar in:)

2008-10-05 @ 01:21:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0