Systrar med febless för färg

Tror att jag har gjort vissa framsteg på personutvecklingsfronten men det är ännu för tidigt att säga säkert. Hade hur som helst väldigt roligt på sittningen igår. Maten var god, spexen bra och sällskapet gott. Sen dansade vi loss ordentligt på stället som vid nattklubbstid sakta men säkert fylldes med ohectosare som främst var flickor i tjugoårsåldern kändes det som. Vilket egentligen även skulle kunna beteckna mig men har på senaste tiden tagit på mig en tantroll som nog får sitta kvar ett tag. Trivs ganska bra i den^_^ Bakar inte så mycket kakor eller trugar släktingar att äta en bit "för de ser ju så magra ut" men man kanske skulle börja?
Ungdomen kryper bara fram på hotellrum i Piteå. Häromsistens upptäckte jag en syster jag inte visste jag hade.

Vi är systrar med febless för färg.
Jag och bror min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0